020311

Jag är hungrig och trött och har tråkigt, jobbigt liv just nu.. Men ska snart ta & gå in i duschen och sen när jag är färdig hoppas jag på att maten är klar och jag kan äta! Haha, måste berätta att jag har skämt ut mig idag ! :D hahaha kolla, ellen & jag skulle fråga jonas ifall vi hade nån fotboll idag o först frågade ellen honom ifall vi hade nån och han typ nickade men han stog och pratade med mia samtidigt så jag trodde att han nickade åt henne & sen typ 10 minuter senare så går vi fram till honom och ba hej, har vi någon fotboll idag? Han ba jaa, har inte ellen redan frågat det? hahahah dog (a) Nej nu ska jag duscha och fixa o sådär, sen äta, städa rummet & sen ska jag bara sitta och kolla på film eller tv eller jag vet inte vad ! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0