090311

goddagens. faktiskt så va det rätt så länge sen jag skrev ett inlägg om vad jag gjort i skolan osv nu satt tänkte göra det idag när jag ändå inte har något bättre att skriva om. Imorse ringde klockan tjugo i sju men jag orkade verkligen inte gå upp då utan ställde klockan på sju istället så fick sova tjugo minutas till! sen så fick jag skynda mig att platta håret, sminka mig, sätta på mig kläder & äta frukost. sen så ruschade jag till bussen och som vanligt satte jag på musik i hörlurarna direkt när jag kom på bussen, älskar't! kom till skolan och hade mentorstid med någon vikare som vi hade, hahah skrattade typ hela lektionen åt henne haha ni skulle sett henne, typ så fort man sa nånting så sprang hon fram till ens bord och sa åt en att va tyst haha sen så hade vi engelska och där började vi kolla på någon film men vi han inte se hela utan får se klart den på fredag. På matten så gjorde vi det vanliga, räknade i boken haha och sen så hade vi musik, tydligen så hade vi någon läxa tills idag & jag kunde ju ingenting och då blev han typ as sur ?! sen så spelade vi iallafall gitarr & sist på dagen hade vi fotboll. faktiskt var de sjukt kul idag, utom på slutet när jag fick nåt adhd-utbrott & kastade min astma-medicin på linnea (a) 
Sen så tog jag bussen hem & kom hem för ungefär en timme sen och snart ska jag gå ner och antingen göra egna pannkakor eller värma köpta.. svårt val fan.. är ensam hemma och är typ det hela kvällen så de e sköönt, senare ska jag träna & plugga på till spanska provet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0