cross the world

Tänker inte börja inlägget med att säga förlåt för att jag inte uppdaterat eller något eftersom att jag inte har någonting att skriva om, därför blir det dålig uppdatering. sen så har jag ingen lust att skriva heller. men i alla fall nu ska jag inte bara klaga. Dom två senaste dagarna har jag först varit i skolan & efteråt så har jag varit med min älskling linnéa, igår så var vi kvar i sävja ett tag efter vi slutat, var ju sjukt skönt väder, sol och allting. sen så gick vi ner till ica och där träffade vi min man, thihihi ! sen så satt vi utanför ica i typ en timme eller något sånt och sen så började vi gå hemåt, snackade om sommaren & så, den kommer bli bäst! vi stannade på nån busshållsplats och min mamma hämtade mig o linneas mamma henne. mamma, jag & josefine åkte in till boländerna för att leta efter en present till elin & sen så gick vi in på coop och köpte lite fika o sen så åkte vi hem till jesper & elin. var där till typ halv elva & direkt när vi kom hem så tvättade jag bort sminket & la mig i sängen o pluggade spanska innan jag sov! idag så var det först skola, gjorde matteprovet & jag verkligen h a t a r matte, provet var på en massa saker som jag inte ens övat på, eller ens hade en aning om hur man skulle göra & ingen har sagt att det var på dom sakerna.. men kunde det mesta på a-delen tror jag, som vanligt, och på b-delen kommer det nog gå sjukt dåligt! efter skolan tog linnéa o jag bussen till stan och bytte buss till gränby c där vi träffade min mamma som gav mig pengar och sen så träffade vi min pappa också som jag fick lite till pengar av, haha! sen började vi leta present till julia, hittade nånting som jag tror hon kommer gilla men kan ju inte säga vad eftersom jag inte vet om hon läser ?! ;) sen så åkte vi med mamma hem. Nu ska jag snart hoppa in i duschen & raka benen, smörja in mig med body butter osv. sen ska jag lägga mig i sängen & plugga sen soova, tidigt. Är så sjukt trött nu för tiden.. Jaja, imorgon blir det nog inte heller så bra update, efter skolan tror jag att jag åker hem & fixar mig o så, sen vid sex ska jag till sävja på julias fest ! Men sover i alla fall antagligen hemma så det blir uppdatering när jag är hemma igen ! nej puuss på er nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0