everybody on the floor

Okej, jag är hemma idag med men jag tänkte faktiskt verkligen gå.. Jag gick upp 20 i sju och då kände jag mig ändå helt okej satt jag plattade håret, sminkade mig, ja ni vet allt de där. men sen när det ungefär va en kvart kvar tills jag skulle behöva gå till bussen fick jag sjukt ont i magen igen o ja, efter typ 5 minuters tänkande så ringde jag mamma o sa att hon skulle sjukanmäla mig men sen så smsade linnea o sa att jag visst skulle gå satt jag ringde mamma igen och frågade om hon redan hade ringt skolan & då hade hon gjort det satt då kände jag att jag fick va hemma idag! Jaja, nu mår jag bra igen & vill inte sitta hemma bara.. hade klockan varit lite mindre så hade jag kunnat ta bussen till stan och sen till skolan men nu är det ändå bara mindre än 2 timmar kvar och då känns det onödigt. Men snart så ska jag börja städa mitt rum & lite senare ska jag prata med mamma och fråga om vi kan sola  senare idag, ifall hon säger nej frågar jag josefine istället! Har funderat på att ändra lite saker här på bloggen, fixar de om ett tag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0