i'm in love with this feeling

Tjaa! Jesper skjutsade hem mig för ett tag sen då när han skulle hem men mamma & pappa är kvar inne i stan hos stefan! va väl rätt så mysigt att vara där & träffa alla men blev lite tråkigt efter ett tag men pratade med mina älskade syskon & ja, det funkade i alla fall. dagens samtalsämne var som alltid, stefans släktforskning & jag har tydligen släktingar som bor i usa, de ni, de äre inte alla som har! lite stolt sådär faktiskt och ja, varför inte ta en tripp över till usa och hälsa på dom liksom?! Aja, nu när jag kommit hem tänkte jag ta & tvätta bort sminket o sen lägga mig i sängen och kolla på film, med tanke att vi vaknade klockan halv nio imorse så förstår jag varför jag är trött nu.. men blir väl kanske nåt mera inlägg senare, vi får se!
Chris Brown – Yeah 3x - Explicit Version

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0