is that alright?

Nä, nu ska jag börja ta & avrunda min kväll här framför datorn och istället ta mig en dusch innan jag lägger mig i sängen med en mugg te + historiaboken, perfect slut på kvällen! Imorgon blir det dåålig uppdatering eftersom att efter skolan så ska jag, nej jag vet inte riktigt vart jag ska då men kanske hem till linnéa eller linn och lämna lite grejer & fixa oss, antar jag, och sen så får vi se vad som händer resterande del av kvällen men som det ser ut nu ska vi i alla fall träffa martin & samuel! men kanske kör något tidsinställdt inlägg på dagen bara för att jag är så sjukt snäll. Jaja, nu ska jag i alla fall duscha, puss
Damien Rice – 9 Crimes

Kommentarer
Postat av: alexandra

Får säkert plats i resväskan! :D <3

2011-03-17 @ 20:41:03
URL: http://abjorkholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0