jag vill veta om kärleken finns

God kväll eller nåt i den stilen ! det är sjukt svårt att komma på något att börja varje inlägg med.. jaja, jag duschade, hjälpte mamma med maten, pratade igenom lite olika saker & jag tror att det mesta är löst nu..! sen så åt vi tacos & min otroligt saknade storebror va här idag och åt med oss, okej, han är här typ varenda dag men ändå är det inte samma sak, jag brukar smsa med honom nästan varje dag men jag är inte med honom på samma vis.. nej nu ska vi inte vara ledsna här inte, nu är vi glada sörru ! imorgon är de måndag & det betyder ju ny vecka o så, måndagar är dom jobbigaste dagarna som finns i skolan men jag får försöka att klara mig. efter skolan så får vi se vad som händer, är sugen på att bara åka hem & ta det lugnt, skita i om jag har läxor och så som jag behöver göra, ändå bara ta det lugnt och inte göra någonting, låter ju rätt så bra ! Nä, nu sitter jag bara här och skriver för att jag inte har något bättre för mig.. ska lägga mig och kolla på några avsnitt utav desperate housewives innan jag sover men jag säger nog godnatt nu i alla fall såå, godnatt alla snyggingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0