just can't get enough

Kvällen har beståt av pratande på msn med några olika personer & lyssnande på musik. Har inget bättre för mig så skriver det här för er andra som inte har något bättre för er än att läsa min blogg, vilket iofs inte är sådär jätte många men ändå! Har inget att skriva om heller så jag undrar vad fan jag håller på med.. Nej nu ska jag ta fram historiaboken & börja läsa till provet på fredag, har läst massa gånger men ändå fastnar det typ inte?! Men måste faktiskt göra det nu, vill verkligen få bra på det här provet.. juste, på engelskaprovet fick jag reda på att jag fick 85 av 98, alltså 13 fel, min lärare sa att det var bra men för mig är det inte tillräckligt bra för jag vet att om jag hade orkat & velat plugga mer till de så skulle jag kunnat få mycket bättre men jag orkar aldrig plugga nu för tiden, jag tycker det är viktigare att sitta vid datorn & kolla facebook o så vilket ju verkligen inte är viktigare.. har jag sagt att facebook förstör mitt liv & att jag är beroende?! Jaja, nu ska jag dra, puuss
Black Eyed Peas – Just Can’t Get Enough

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; Jo men tjena. Riktigt snyggt. vi får göra en videoblogg i skolan imorgon? :D <3

2011-03-17 @ 18:08:38
Postat av: alexandra

Sv; Jo men tjena. Riktigt snyggt. vi får göra en videoblogg i skolan imorgon? :D <3

2011-03-17 @ 18:09:03
URL: http://abjorkholm.blogg.se/
Postat av: Alexandra

hehehe, skrev inget namn och så första kommentaren. andra kommentaren blev det fel blogg, men nu blev det rätt. haha! :D

2011-03-17 @ 18:09:57
URL: http://abjorkholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0