like a beautiful rainbow

Hej! Kollade nyss klart på hannah montana, haha tööönt, men det är faktiskt sorgligt, att min stora idol från när jag var liten ska sluta gå på tv liksom, sista avsnitten nu ju.. haha! Jaja, ett tag innan det så åkte linnea hem.. hon missade sin buss från skolan så hon följde med mig hem ett tag, mysigt vettu!
Dagen i skolan va faktiskt rätt så skön, jobbigt att vara tillbaka liksom efter att ha varit hemma i 4 dagar men det gick väl bra ändå! mentorstid, engelska, matte, musik och sist på dagen fotboll. fotbollen va roligast eftersom att jag var inte med pga att jag varit sjuk o så, satt jag & linnéa låg på fotbollsplanen och kollade på när dom andra spelade ! Hahah sjukt roligt.
Nu ska jag snart ner & äta tror jag o sen så ska jag ta bort sminket o så & ha ansiktsmask osv. behöver't ! Vad jag vet så har vi inga läxor tills imorgon eller på fredag så det är naajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0