my own prince

Idag när jag kom hem från skolan så var mina söta kusiner här satte de vart ju lite mysigt sådär! när jag kom innanför dörren så kommer oscar fram till mig och sträckte upp armarna mot mig o ville komma upp, aaww ! lekte lite med honom på golvet medans mamma & jenny satt med ludde o typ fikade, ungen har börjat bli så sjukt stor nu, biiff! dom åkte vid halv fem & precis då ringde mormor så jag pratade med henne om lite allt möjligt, bara jag som snackar i telefon med min mormor?! hahaha tror faktiskt det! & sen så fixade mamma våfflor som vi åt och ja, jag har suttit här i några timmar nu och ska snart läsa igenom engelska läxan nångång och sen vet jag inte vad som händer, började kolla på alice i underlandet igår när jag skulle sova så ska nog kolla klart på den. haha jag har aldrig sett den förut, alltså den nya som dom gjort, lika så med avatar, jag har kollat i typ en halv timme på den sen så stängde jag av filmen för att jag inte fattade nånting och tyckte den va sjukt tråkig.. kanske bara jag som tycker de? Jaja, nu ska jag i alla fall dra, puuuss
min prins & min syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0