now I don't breakeven

Jag behöver typ städa mitt rum & fixa massa saker men jag orkar verkligen inte.. vill bara ligga framför teven resten utav kvällen och tror nog att de är vad jag kommer att göra.. mamma & pappa ska bort med pappsens jobb på typ någon fest så jag är ensam hemma hela kvällen (och kanske natten, vem vet?!) hur nice?! Sjuuukt. jaja, ska typ gå ner och fixa nånting att äta om ett tag och sen blir det soooffan resten av kvällen ! har kommit på att jag aldrig kollar på tv längre, förut satt jag alltid ute i soffan och typ kollade på tv o så men nu så gör jag aldrig de längre.. kanske för att jag är helt sjukt beroende utav min dator & måste alltid sitta vid den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0