om himlen finns är jag förlorad

Hej! har ingenting att berätta för er eftersom att ingenting händer i mitt liv idag.. Sitter i alla fall med nytvättat hår, känns som nytt eftersom att jag hade min hemmagjorda hårinpackning, eller dom flesta vet väl redan om det iofs men för er som inte vet; ta vanlig olivolja och häll i håret och gnugga in, sätt en handduk runt håret och vänta i kanske en halv timme o sen så sköljer ni ur de, tadaaa ! testa't. nej nu vill åka till gränby med mamma men hon sover fortfarande eftersom att hon jobbat inatt men får fråga henne när hon vaknar.. vill sola också.. Tror faktiskt att jag ska börja sola nu, orkar inte vara blek och äcklig längre och jag tycker inte att brun utan sol blir så bra.. det blir alltid lite fläckigt eller något ställe som man missar! Jaja, onödigt vetande som vanligt men nu ska jag gå och fixa håret och sen ska jag vänta på att mamma vaknar, puuss
här har ni en söt bild på mig från några helger sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0