rising girl

Hej! Ska vara hos min farbror om ett tag eftersom att han fyller 40 år idag, grattis till honom, satt vi ska dit idag! är inte alls sugen på det, vill inte träffa någon just nu, bara ligga hemma i sängen.. sån dag äre idag. Kom hem från linnéa runt ett, fick skjuts hem av ellen & när jag kom hem så duschade jag direkt och sen har jag verkligen bara gjort ingenting.. har inte så lite ont i huvudet & mår verkligen typ dåligt.. vet ju iofs varför men jobbigt ändå. Gårdagen började först i skolans kvarter, so provet tror jag gick rätt så bra och vi fick tillbaka spanska provet och jag fick bra på det med så jag är nöjd! Sen drog vi till stan, linnea köpte en tröja, ellen kollade på skinjacka & själv tog jag ett till hål i örat, bild kommer snart & sen så träffade vi samuel, ett tag efter kom samuel & sist gr. vi gjorde lite saker & sen så fick vi panik & tog bussen till ica i sävja o sen så sprang linnéa och jag hem till henne o ja.. från och med när vi satt inne på donken så blev kvällen helt fucked up.. skit samma i vad som hände men idag så vaknade jag i alla fall hemma hos linn i hennes soffa med typ linnea fötter i mitt ansikte, mysigt! Nej nu måste jag dra, puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0