tjugofemte

Ååh, fick lite panik där ett tag.. min spotify slutade fungera & det stog massa siffror och konstiga ord men nu efter ett tag så funkar det igen! Jaaa, dagen dåå, först skola, ingenting speciellt hände bara en vanlig dag och ja, det finns inte så mycket mer att snacka om där! Efter sista lektionen som var spanska så tog ellen, jag & linnéa bussen ner på stan, träffade även på sofia, nathalie & maria på bussen, roliga personer de däraa! jag hade tänkt att ta bussen hem direkt men ångrade mig sen så jag var kvar ett tag & tog sen tjugo i fem bussen hem. kollade lite på tv direkt när jag kom hem & sen så har jag suttit här ett tag, har även hunnit snacka med min siiis om lite allt möjligt, haha helt random kom hon in på mitt rum & ba gissa vad jag har köpt till dig idag? jag ba ööhm jag vet inte så kommer hon med ljus haha, bild kan ni få senare, fint vare i alla fall, tack så mycket :) Nej nu ska jag snart äta & sen ska jag glo på film resten av kvällen, puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0