ta mig någon annanstans

Hejsan hoppsan lillebror! är hemma nu efter att ha varit på gränby & ikea med min mammaaa! Först så åkte vi till ikea och skulle leta efter någon skål eller vad det va men det fanns ingen men så rååkade jag få med mig lite doftljus med mig hem, luktar sjuukt jävla gott asså! sen så åkte vi vidare mot gränby centrum och började kolla på ginatricot, jeansen jag ska köpa finns aldrig längre.. sen så gick mamma ner & handlade på kvantum och jag fortsatte kolla, på H&M träffade jag alexandra och erika satt pratade lite med dom innan jag gick till åhléns & köpte en eyeliner & ett läppstift.. hade ett likadant för ett tag sen men josefine lånade de och förstörde de.. hahah satt nu fick ja köpa ett nytt sörru ! Sen gick jag till kvantum där mamma va & dom hade marabou för 10 svenska riksdaler, bam chicka wah wah liksom! hämtade josefine som va i allians på vägen hem och sen när vi kom hem så.. har jag inte gjort nånting, hjälpte min sis' att locka hennes hår, frisörN, haha i torsdags så klippte jag pappa också ! nej nu ska jag bädda rent och sen kolla på finalen av melodifestivalen.. haha ja vet.. men man måste ju fan bara för danny e me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0