breaking all rules

Idag är det måndag för er som inte redan visste det & jag måste börja med att skolan bokstavligen dödar mig.. så sjukt mycket läxor & prov. Idag till exempel så hade vi prov på spanskan (gjorde halva i fredags), på fredag så har vi so-prov & förra veckan hade vi spanska prov i fredags och för någon vecka sen matte & engelska och plus allt det här så är det massa läxor också och ändå går jag bara i sjuan.. kommer ju antagligen bli ännu jobbigare i åttan sen?! sen vill jag verkligen byta skola också.. sävja kan nog vara en utav sveriges sämsta skolor, helt seriöst och det är inte att överdriva, jag menar dom har lärare som inte ens kan prata så att man förstår vad dom säger & sen får man läsa för henne för att det kan hon typ inte?! hur kan hon ens få jobba som lärare? sen att det är världens tråkigaste skola också är ju en annan sak, finns ingenting att göra på rasterna utom att typ sitta vid ett bord och prata med någon.. jag får ta en buss som går 45 minuter innan vi börjar, skulle jag gått i stan så hade jag kunnat åkt åtta bussen hemifrån liksom. Jaja, nu ska jag sluta prata om skolan, idag har inget speciellt hänt, helt vanlig dag liksom, helt ointressant liiksom. Snart ska jag börja läsa lite i historiaboken så att jag kan lite om grekerna & romarna.. prov på det på fredag. aja shit same, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0