turkiet 2011

Hit drar jag i en vecka den 18 maj! Blir det bättre än såhär?! 800 meter till kleopatrastranden & 300 meter till centrum. Nu ska jag börja sola som bara den satt jag är lite brun innan vi åker eftersom att det är mycket enklare att bli brun när man redan har lite färg! Har jag sagt att jag bara åker utomlands för att bli sjukt brun & för att shoppa! vet redan att jag ska införskaffa mig några olika färger på converse när jag är där! Och det bästa, jag fyller år 3 dagar innan vi åker satt då ska jag önska mig pengar!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Haha omg, men vi gör det ändå för att skämma ut oss!

Nej, nu blev jag inte lite avis heller :D <3

2011-03-17 @ 19:25:55
URL: http://abjorkholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0