that will be impossible

Tjenare snyggingar ! Efter skolan idag drog jag, linnéa & ellen oss ner mot stan för att träffa samuel ett tag men han va inte på stan när vi kom satt då satte vi oss på max och "fikade" medans vi väntade på honom och sen så han vi bara prata lite med honom om lite olika saker o sen så tog jag tio över fyra bussen hem! Väl hemma så åt jag direkt och nu är det en väldans massa snack om utomlandsresor här hemma, sjukt taggad på turkiet i maj nu fast tyvärr blir det inte då när linnéa ska dit i så fall eftersom att det inte finns några resor kvar då.. men vad gör det egentligen om vi åker den 18 istället, de blir ju nice price på burger king!

Snart måste jag börja plugga ännu mera inför so provet imorgon men jag får väl hoppas på att det går bra! Nu ska jag fixa lite saker innan, skriver senare!
Shontelle – Impossible - Main

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0