jag trodde att du menade det du sa

Hej! Imorse så vaknade jag i ellens säng med linneas fötter i ansiktet utav att linneas mobil ringde.. då var klockan kanske halv tolv och ja, linnea åkte hem, ellen & jag låg döda kvar i sängen fram till kanske halv två när min mamma hämtade mig & vi åkte hem till nicke & jenny, fikade direkt när vi kom med massa människor typ, mormor, morfar, perra, åsa, nicke, jenny, mamma & josefine ja vi var några stycken sen så skulle alla dom fixa nånting, satt jag var själv inne med orre & ludde, hade ju kunnat gå hur som helst med en 1½ åring och en 2 månader gammal unge, men det gick sjukt bra! oscar & jag lekte med massa roliga leksaker, bland annat hans sjukt coola dammsugare.. :) och ludde sov mest men va vaken ett taaag! min kära morbror skjutsade hem mig för ungefär en timme sen & nu ska jag väl ta och duscha snart. Igår dåå, jag träffade ellen på stan ett tag innan vi åkte hem till henne och fixade oss & åt sen tog vi bussen in till stan igen & träffade linnea på centralen, vi gick runt där ett tag innan vi träffade moa & lisa, va med dom ett tag sen så träffade vi samuel och viktor tror jag att han hette, va med dom ett tag & vi va typ på max, satt på varma gubben o ja de typ innan några utav deras kompisar kom och vi va med dom ett tag innan vi gick till donken & träffade massa människor, typ alice, olivia, moa, lisa och några till! sen åkte vi hem och låg i sängen hela kvällen o gjorde.. jag venne vad vi gjorde men jaa, vi somnade kanske runt 5 tror jag.
Jaja, nu ska jag duscha, puuussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0