nu kan du få mig så lätt


Bilder från några dagar sen när jag & oscar va ute !
När vi ändå håller på kan jag ju lägga upp några bilder från några veckor sen
Sötnosar!
Nej nu ska jag ta & tvätta bort sminket och så, sen ska jag lägga mig i sängen och plugga spanska resten utav kvällen, fixar nog kanske lite te också! Juuste, mamma pappa o jag kollade på resor till turkiet idag & mamma ska ringa till ving eller vad de va imorron och kolla nånting o jag vet inte vad.. men det är inte helt säkert att vi åker eftersom att jesper ska ju få barn då & mamma o pappa vill åka i maj eftersom att den 18de har dom varit gifta i 20 år.. helt sjukt fan :o och jag fyller år o så.. och nu är det ju liksom så nära att beställa en resa o åka i april liksom men ah, vi får se & hoppas på att vi åker !
nu ska jag stänga av datorn och sen ska jag väl sova om ett tag, pussgodnatt

Kommentarer
Postat av: Emilia

Sv: Jag läste på nätet att det var typ en företagsgala han skulle uppträda på den 26mars då vid 18.00-01.00, det stog att man skulle boka biljetter så jag vet inte om det bara är företag eller så som får gå?!?! :(

Men jag ska försöka ta reda på mera... eftersom att det här var på kvällen så kanske han är någon mer stans på dagen, jag vet faktiskt inte det riktigt.. :))

2011-03-08 @ 15:42:51
URL: http://livetsugerutandig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0