ohmygod

Shiiaat vad jag längtar till turkiet nu.. 56 dagar kvar ! :D
Tänk er en sandstrand som man knappt kan gå på för att det är så varmt & sen ligga i en solstol med mitt långa blonda hår uppsatt i en bulle mitt på huvudet, några snygga solglasögon & en gal1 snygg bikini på det & ha kokosolja över hela kroppen.. asså ohmygod vad jag ska bli brun ! Okej önskedrömmar, kommer säker inte vara såå varmt när vi är där så att jag inte kommer bli nå brun & vadå blont, långt hår?! Har varken långt eller blondt hår.. men ska se till att mamma fixar en tid hos evelina så får hon fixa mitt hår satt det i alla fall blir lite blondare.. Shit samma, mindre än två månader kvar, turkiet here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0