2 dagar kvar nu

Om två dagar idag så sitter jag just nu på ett flygplan till turkiet, som ni kanske vet och ah, nu känns det lite som om att jag måste börja packa.. imorgon ska jag till skolan igen & sen på onsdag går jag halva dagen sen blir det arlanda direkt. och imorgon tänkte jag göra alla läxor & sånt som jag ska missar i skolan veckan jag är borta så jag har bara ikväll på mig, känns inte ens som om att jag har några sommarkläder.. men jag tar med mig allt jag har typ, hihi nej men alla sommarkläder i alla fall som får plats i resväskan sen får jag bestäma allt när jag är där ! nu sitter jag verkligen & snackar om bara massa shit så ska sluta här, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0