allt vi ville var att få älska varandra

Har verkligen inte sovit på jätte länge känns det som & det kanske jag inte har heller, har sovit kanske 2 timmar senaste dygnet och jag behöver faktiskt sova liiite till för att orka.. efter jag skrivit klart det här ska jag alltså tvätta bort sminket och borsta tänderna sen blir det sängen!
Idag körde jag alltså på skolan direkt, inget chilleri här inte, dirket när vi landat på arlanda runt fem över tre på natten så tog vi bilen hem & direkt hemma så hoppade jag in i duschen direkt och sen checkade jag datorn lite, fixade håret och sen så gick jag och la mig klockan 6 och sov fram till 7 då jag direkt gick upp och sminkade mig o så. Bussen till skolan & träffade ju som sagt var linnéa för första gången på 2 veckor, ni märker vad jag gör för henne va? skiter i att sova för att få träffa den b-ruden. var i alla fall sjukt kul att träffa alla igen & alla tyckte typ jag blivit sjukt brun, själv tycker jag verkligen inte det. skola då som jag inte orkar skriva om sen så tog linnea och jag bussen hem till henne och hämtade hennes mobil innan vi tog bussen tillbaka till nåntuna/ica och sen tog vi bussen hem till mig. va hemma en stund innan vi drog ut på en cykeltur som började här, till city gross, till ica i nåntuna och sen hem till mig igen ! hennes fari hämtade henne & jag blev i tvingad mat och nu sitter jag här alltså och ska snart sova, behöver't! jaja, godnatt vi hörs imorgon med lite bilder från turkiet osv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0