det gör så ont att se dig gå iväg

hemma från skolan, sitter själv på mitt rum, har ont. Ont är väl något som kan beskriva hela min dag, har gått runt och haft ont i magen hela dagen & ibland äre nästan så att jag vill skjuta någon för att det gör så ont.. mentorstid, so med up sen no med någon annan vikarie som var as skön, sen lunch & det behöver jag inte ens berätta om, svenska & sist på dagen syslöjd, sen bussen hem direkt ! nu började mamma snacka nånting om att vi kanske skulle gå till jesper & elin också.. måste plugga till no-provet som jag & linnéa har imorgon. nej, vi får se hur de blir nu ska jag i alla fall sluta skriva här & istället gå och kissa, haha inte bra & dricka så mycket vatten som jag gör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0