du måste va sjuk, sjuk, sjuk

ska snart hoppa in i duschen, måste tvätta håret & så, funderar på att sova med flätor inatt så att håret blir lite fint lockigt. men vi får se. lite coolt sådär är ju att det bara är 10 dagar kvar nu till min födelsedag, inget speciellt egentligen & jag fyller bara 14, får inte ens köpa energidryck lagligt, haha men man får ju i alla fall presenter vilket är sjukt roligt, & som jag redan sagt är det en systemkamera som står högst upp på önskelistan.. ska snart gå och snacka med mamma & pappa om de (a) aja, vi hörs imorgon. puss

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Gud va underbart, första gången jag går på din blogg, och det första jag ser är en rad ur en Håkan H låt! Underbart! :)

2011-05-05 @ 23:54:58
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-05-06 @ 17:51:13
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0