du vet att jag kommer

Hejsvejs ! haha, helt fult det där lät men ah. Skola idag efter helg + en dags ledighet och shit vad konstigt det här kommer låta men jag kommer sakna stället när jag åker bort i en vecka, samtidigt som jag kommer må så jävla bra där borta så kommer jag må så sjukt dåligt.. när jag inte är i skolan eller med någon så tänker jag så jävla mycket, vilket inte är bra.. Kommer att bli helt deprimerad, därför har jag bestämt att direkt när vi kommer hem ska jag till skolan, om vi nu lever då.. antar att dom flesta har hört talas om 89-åringen som säger att vi alla kommer att dö på lördag enligt bibeln!? haha först säger dom 2012 & nu kommer dom med det här haha ! aja, efter skolan drog jag till skopunkten med mamma & min syster, sen drog vi en sväng till solarieöarna innan jag sprang in på gränby och köpte ett par leggins & ett par sjukt coola solglasögon på ginatricot ! Nu ska jag packa om, hade tydligen tagit fel resväska.. sen kommer i alla fall mormor & morfar om ett tag, mys ! nej nu bilder på sakerna, sen duschen och packa om, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0