even heaven is hell without you

Godmorgon, lite konstig natt sådär, började med att jag bara skulle lägga mig på sängen ett tag och vila lite innan jag skulle gå & ta bort sminket men tydligen råkade jag somna. kvart över 3 så kom josefine in till mig & hon hade tydligen precis kommit hem från BJ och tappat sin mobil någonstans... reetard, så hon kom in helt full till mig & fråga om hon fick låna min mobil och skicka sms till sin, men den har antagligen inget batteri för det går inte att ringa till den heller men sen så la hon sig i min säng och började snacka om vädret & jag vet inte vad hahaha. vid fyra sa hon att hon ville ha en macka haha och hon höll typ på o somna i min säng så ja sa att jag skulle fixa de ifall hon gick in till sin säng istället, haha klockan fyra stog jag nere i köket o höll på att göra en macka till josefine, haha helt cp! aja, gav henne mackan, jag gick o tog bort sminket & sen satte jag på teven & kollade på nåt helt random program i typ 10 minuter innan jag somnade igen ! sov till typ halv ett idag men är fortfarande trött så sitter med datorn i sängen &  ska snart sova ett tag till ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0