give me everything tonight

Goddagens ! lät helt fult dedär, men ser det ut som jag bryr mig? nej, hihi. kom hem från linnéa för ett tag sen, vi har legat i hennes säng & druckit påskmust och ätit godis.. inte bra överhuvudtaget & kan tyvärr inte göra något åt det nu heller eftersom att jag har så sjukt ont i ryggen & höfterna, har gått runt hela dagen i skolan och sagt att jag har foglossning, hade ingen aning om vad det var försen annica sa att man fick det när man är gravid?! haha, så nej, jag har nog inte de! i skolan så va det iaf rätt så chill, sköna lektioner ändå, onsdagar är bra dagar alltså ! kommer inte ens ihåg vilka lektioner vi haft idag utom sista lektionen, fotboll & jag va inte med på grund av min rygg o så satt jag & linnéa typ hjälpte till o hämta bollar o shit när jonas sa till haha, och sen så skulle dom typ spela match o chantrat försvann helt random utan att nån såg att han försvann eller visste vart han skulle, sen när vi typ precis skulle sluta så kommer han tillbaka !? hahaha. ne nu ska jag duscha satt det kanske blir bättre med ryggen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0