gränby c

Hej! kom hem för ett litet tag sen ifrån skolan, stan & gränby c. först var jag alltså i skolan mentorstid och sen gick jag upp till skolsköterskan och jag vet faktiskt inte vad hon sa men jag ska tydligen till någon doktor och ta en massa prover på olika saker.. orkar verkligen inte mera... aja, sen gick jag ner till klassrummet igen där vi hade spanska, kom när det typ var en halv timme kvar! sen så hade vi matte, vi satt ute i solen & jobbade sen så lunch typ.. på no:n tittade vi på någon film och sen sist på dagen hade vi svenska, sen träffade jag sofia & maria och jag o sofia tog bussen ner på stan medans maria skulle hem & hämta pengar o lite sånt där. men sofisan & jag åkte i alla fall ner & köpte present till awin, jag köpte lite småsaker också. sen så kom maria, vi gick mest runt och tittade sen så tog dom bussen hem vid halv sex & jag tog bussen till gränby och mötte upp mamma. fick med mig lite saker därifrån med och sen så handlade vi och kom hem för ett litet tag sen jaa ! nu ska jag ner & fixa lite saker, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0