happy birthday to me

Godmorgon ! har redan varit vaken ett tag, har suttit & skrivit tack till alla som skrivit grattis på facebook. Jag vaknade imorse vid 10 nångång utav att josefine kom in och sjöng här, present & frukost på sängen, check! Hihi, ibland är de allt bra att fylla år alltså :)
Vädret är inte direkt det bästa idag men ah, jag får hitta på något att göra idag.. vad vet jag inte än, ikväll tror jag i alla fall att jesper & elin kommer hit och äter, alla andra (mormor, morfar, nicke, jenny osv.) kommer hit nån annan dag. mamma jobbade inatt och ska jobba inatt med så hon orkade inte att alla skulle komma hit just idag! nej nu ska jag ner & ta en pollentablett o hitta på något att göra, puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0