i don't know what i'm doing

Jag är ensam hemma & klockan är tjugo i tolv, mamma & pappa är o hämtar josefine i stan och jag saknar jesper som jag nyss kom hem ifrån.. vill att han ska flytta tillbaka hit, att allt ska bli som förut.. aja, mamma & jag åkte till jesper, elin & holly och där va redan elins föräldrar christer och ylva, sjukt sköna människor faktiskt haha ! och sen så kom alltså jag och mamma, lite senare kom pappa också och sen kom mormor och morfar. dom har verkligen folk där heela tiden! blev i alla fall bestämt att imorgon ska jesper, elin, mamma, pappa o company iväg och checka på ett hus och medans ska jag vara själv med... världens finaste unge, holly! får se hur det går, ni vet hon är inte ens en vecka och dom låter mig redan vara barnvakt.. visst de handlar om kanske en halv timme / en timme men ändå, dom tar fan stora risker haha, nejrå det ska nog gå galant sörruu. men för att det ska kunna gå bra så måste jag lägga mig nu, har inte hunnit plugga än & har inte packat fotbolls-saker tills imorgon men det är lugnt.. det tar vi nån annan gång !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0