if i was king for just one day

kom hem från sävja för snart en timme sen & sitter här nu och håller på att d ö utav trötthet, imorgon ska jag verkligen sooova så länge jag bara kan! Dagen har i alla fall varit sjukt skön & rolig, började skolan med fotbollsträning & jag trodde just då att min fot typ gick av när jag sköt men nejdå, det gick över efter ett tag. mamma hämtade mig sen eftersom vi hade håltimme i typ 2½ timme så jag åkte hem och duschade o fixade lite sånt dära innan jag tog 12,03 bussen till skolan igen! hade engelska i typ 20 minuter innan vi fick sluta & sist på dagen hade spanska prov som gick sjukt dåligt, har verkligen inte orkat plugga.. sen så va jag & ellen kvar i sävja med moa & gick mest runt innan vi drog hem till moa och fixade oss innan vi drog till awins fest som var sjukt rolig, orkar inte gå in på detaljer om vad som hände o så men det va kul iaf. sen så va jag ute en stund med först sofia & maria sen så träffade vi karolina, moa, nisso & några till typ iaf så följde karolina & jag med moa hem innan vi gick till gamla konsum där min pappa hämtade mig! nu ska jag tvätta bort sminket sen soova i min underbara säng, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0