jag undrar verkligen vem som ska rädda mig när du är borta

Har gjort en äppelpaj, dammsugit hela huset & sen så tvingade josefine med sig mig ut i skogen för att plocka blommor till våra älskade mamma och just nu står josefine nere i köket & lagar maten som ska ätas ikväll. Hon är inte hemma just nu heller så när hon kommer hem om ett tag så kommer hon att tycka vi är såå duktiga (a) Nu ska jag fortsätta vara såhär duktig som jag varit hela dagen & städa mitt rum och sen duscha. Ikväll blir det middag + äppelpaj till efterätt och sen ska jag bara lägga mig i sängen tidigt med en film spelandes på tvn och sen kommer jag nog att sova gott resten av natten & vakna upp på måndag morgon & dra mig till skolan igen, går ju bara 3 dagar den här veckan & sen så nästa vecka 4 dagar men då är det ju typ inga lektioner, klassens dag o lite såna där saker + skolavslutning och på kvällen blire fett me kärlek! nej nu ska jag dra, puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0