just say fuck you and smile

Hej, åkte hem direkt efter skolan idag eftersom att jag just nu sitter här med ont i huvudet & sjukt ont i magen, inte bra alls.. har varit en skön dag även fast jag har mått dåligt hela dagen, började dagen med spanska, sen matte där jag satt utanför klassrummet med lana, linnea, sara, ellen & emilie. sen lunch och ja, inte det roligaste. efter hade vi no där vi typ mest skrev och sån shit, även fast vi mest pratar på no:n (a) sist på dagen hade vi svenska och vi hade typ något läxförhör o lite sånt där innan vi körde "soffan".. sen bussen hem direkt, skönt faktiskt. dagens sämsta är helt klart att det har gått 5 dagar på maj & min spotify är slut om 1 timme och 32 minuter.. nu ska jag lägga mig i sängen och sova ett tag och sluta tänka på allting och hoppas på att det onda försvinner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0