like a angel in the sky

Glaaaad tjej igen ! pappa snackar alltid om "grabbarna på jobbet" och att dom kan allt och att dom gör si & så. och nu är det bevisat att dom faktiskt kan en del, någon där kunde fixa min systemkamera så nu har jag sprungit runt här hemma & tagit kort på allt och alla, tack till den som fixade den & bilder kommer senare, om jag hittar en usb-sladd som passar, lite konstigt att man inte fick med någon.. men, men ! Duscha/bada har jag också hunnit med & nyss så plattade jag håret. Hahaha, jag ser verkligen ut som ett lejon när jag inte plattat :o aja, resten utav kvällen lär jag fortsätta springa runt med kameran o så, satt puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0