mitt liv rullar på

ska snart köra på en hårinpackning, raka benen o allt det dära. förbereda en ny veckas start imorgon!
hela helgen har spenderats med linnea, ellen & linn + lite andra personer som vi träffat som lisa, moa, sofia, maria, alice osv. i fredags efter skolan så drog vi in till stan och bara var där ett tag sen åkte vi till sävja/nåntuna innan vi åkte hem. i lördags vaknade vi vid tio och cyklade till konsum i sunnersta & köpte frukost och sen så kickbikade vi runt i nåntuna hela natten till klockan två när vi drog hem & sov nästan direkt, imorse vaknade vi halv ett och ellen åkte hem medans jag, linnea och linn cyklade till lyssnaängen och var där till runt halv sju och sen hämtade mamma mig hemma hos linnea och ah, nu sitter jag här. de har bjudits på skratt, gråt, fall och jag menar bokstavligt talat fall.. linnea skulle skjutsa mig på cykeln till konsum & vi kommer i backen hemma hos henne & jag vet inte hur men vi ramlar i alla fall så jag har typ ett rätt så stort sår på min hand som gör så sjukt ont och sen lite små sår på benet och så.. duktiga måste jag säga! nej nu ska jag dra, puss vi hörs imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0