problemet är att du inte känner detsamma

åh vad jag blir irriterad på äckel blogg.se.. man ser inte inläggen som jag har publicerat igår & antagligen kommer ni inte se det här heller.. aja, efter skolan idag så tog linnea & jag bussen hem till mig och proppa i oss glass lite snabbt, sen så fixade vi oss innan vi tog bussen ner på stan för att leta efter bikini. min kära, älskade, underbara vän åker ju till turkiet imorgon, & eftersom att hon kommer hem den dag som jag åker så får vi inte träffas på 2 veckor.. kuul.. jaja, hittade bikini & köpte även en kokosnöts olja, ni vet sån man har för att bli ännu brunare ?! iaf så åkte vi sen hem till linnea & ja, vid halv elva kom linneas mamma och hämtade oss o skjutsade hem mig!
Imorgon är jag ledig eftersom att alla på sävja har något som kallas "projekt tanzania" man ska typ jobba någonstans eller hemma och ta med minst 100 kronor till skolan på onsdag, så jag ska hjälpa till med någonting här hemma. men det sägs att det ska bli sjukt bra väder imorgon.. då blir det solning hela dagen & sen på kvällen får jag göra någonting! helt onödigt inlägg, men nu vet ni i alla fall! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0