slutet

Godnatt. nu ska jag kolla på never say never, igen, och sen sova. imorgon blir de skola till elva - halv tolv och sen bussen hem eller så hämtar pappa mig, fixa det sista verkligen och sen arlanda & turkiet! vet inte om jag kommer att hinna skriva nånting imorgon, antagligen kommer det väl nåt inlägg men sen får vi se också hur uppdateringen kommer att bli i turkiet, vi har med oss mamma & pappas dator och det ska finnas internet på hela hotellet men ah, kanske inte orkar skriva varje dag eller så, eller någongång. skit samma, hörs vi inte imorgon vill jag bara säga att jag älskar alla mina vänner, min familj & släkt, bebisen i elins mage, han, alla! bara tänkte ifall det skulle hända nåt. Aja, pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0