utan dig är jag ingenting

Linnea har precis börjat dra sig hemåt mot sitt eget place & nu sitter jag här helt själv med helt sjukt ont i magen, har haft ont sen typ sista lektionen som var idrott, låg typ på marken för att jag inte kunde röra på mig sen så tog jag två alvedon och först blev det bara sämre men efter ett tag blev det faktiskt lite bättre, sen nu resten av kvällen har jag inte haft så jätte ont men nu kom det tillbaka, typ som ont i magen och sen får jag som typ kramp-saker..
Aja, jag, ellen & linnéa tog bussen hem till mig idag efter skolan och la oss i min säng och checkade på änglagård 3, innan vi åkte hem så stannade vi på willys & köpte glass så den åt vi medans också! sen så vet jag inte vad vi gjorde mer, typ satt lite vid datorn & så, typ bara chillade. som sagt, linnea drog för ett litet tag sen & nu ska jag duscha och sen typ.. ah jag vet inte! puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0