live every day like it was your last

Okej, nu har det varit sjuukt dålig uppdatering här på bloggen i typ 1½ vecka nu men som ni vet så var jag ju i turkiet vilket ledde till inget bloggande och sen när jag kommit hem därifrån så har jag bara velat varit med kompisar & träffat alla igen, sen så blev jag ju faster igår och ja, lite saker som har hänt alltså! igår dåå, först skola som var sjukt skön, var inte med på fotbollen så satt och prata med ellen och linnea hela den lektionen. Sen så hade vi so och det var väl rätt så tråkigt men gick fort ändå, sen lunch och ah.. förlåt. sen skulle vi ha haft engelska men det blev ingen, varför vet jag inte men under tiden så satt jag i alla fall & mådde sjukt dåligt, spanska som jag var med på ändå och sen så bestämdes det att jag & ellen skulle följa med linnea till hennes mormor i björklinge och sova där! så vi tog bussen hem till mig och ellen hem till sig och vi skulle packa iordning våra saker bara och jag ringde mamma och skulle prata med henne om det där och då sa hon "du vet att jesper & elin antagligen är på bb nu?!" elin skulle ha kommit till hit på dagen eftersom mamma var ledig och elin inte ville vara själv men elin kom aldrig så mamma ringde, smsade men hon svara inte så hon åkte dit och checkade ifall hon var hemma men det var hon inte & eftersom att varken elin eller jesper svarade på mobilen så ah, då förstog hon att dom var på sjukhuset! Ungefär en halvtimme senare så ringer mamma igen & säger "hej faster" ååh, asså ni förstår inte hur glad jag blev just precis då när hon sa det! och lite coolt var det faktiskt att jag sa senast i torsdags till elin att jag trodde att den skulle komma den 27 och oj så rätt jag hade ! aja, vi tog bussen till stan och sen till björklinge, gick hem till hennes mormor och lämnade våra saker och åt innan vi åkte till konsum och skulle köpa chips o shit sen hem igen och kollade på ice age 2 i typ 20 minuter sen så drog vi ut igen och gick till konsum igen och köpte en dricka, hahhaha så sjukt kul, vi målade i ellens ansikte med kajal o shit och hon typ stoppade inte tröjan i byxorna och ja venne vad haha ! sen så satte vi oss på ett dagis där ett tag och bara snackade o så, sen så vet jag inte vad vi gjorde mer men vaknade idag och har typ bara legat i sängen hela dagen och sen så åkte vi hem till linneas pappa men jag blev hämtade direkt eftersom att vi skulle iväg och kolla på min lilla bebis! sen nu så ska jag städa upp på mitt rum, har kläder som ligger verkligen överallt, både rena och såna som jag redan använt och ska tvättas, måste verkligen fixa här nu. sen blir det film och sen verkligen soova. puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0