your so fucking perfect for me

Skön dag asså, först skola & det gick rätt så snabbt ändå och var inte så jätte jobbigt direkt. efter så gick ellen, jag & linnéa till fotbollsplanen och ja... sen så gick vi till ica, köpte en jävla kladdkaka, chips & choklad.. gott just då men mår så jävla dåligt just nu, ska ut & springa efter jag skrivit klart nu. va utanför ica ett tag, sen gick vi in igen efter som att det var så sjukt kallt medans vi väntade på att ellens mamma skulle hämta oss. träffade annica där också! sen kom ellens mamma & vi åkte hem till ellen o tjockade oss och låg i hennes säng. pappa kom och hämtade mig vid typ sju och nu ska jag byta kläder sen uuuut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0